Підсумки конференції ІНМВ-24
- Деталі
- Опубліковано: 18 квітня 2024
18 квітня 2024 року на факультеті фізики, математики та інформатики відбулася 10-а ювілейна Всеукраїнська студентська науково-практична конференція «ІСТОРІЯ НАУКИ – МАЙБУТНЬОМУ ВЧИТЕЛЕВІ ' 2024 «СТАНОВЛЕННЯ ТА РОЗВИТОК НАУКИ НА ТЕРЕНАХ НЕЗАЛЕЖНОЇ УКРАЇНИ». Співорганізаторами конференції виступили такі заклади: Український державний університет імені Михайла Драгоманова, Полтавський національний педагогічний університет імені Володимира Короленка та Вінницький державний педагогічний університет імені Михайла Коцюбинського. Захід проходив у змішаному форматі.
Відкрите заняття з дисципліни «Дискретна математика»
- Деталі
- Опубліковано: 17 квітня 2024
17 квітня 2024 року старшимвикладачем кафедри вищої математики та методики навчання математики Сергієм Рудницьким було проведено відкрите практичне заняття на тему "Орієнтовані графи" зі студентами 2-го курсу ОПП Середня освіта (Інформатика) з дисципліни "Дискретна математика".
Історія науки - майбутньому вчителеві ' 2024
- Деталі
- Опубліковано: 01 квітня 2024
Міжнародний день числа "ПІ"
- Деталі
- Опубліковано: 15 березня 2024
14 березня 2024 року викладачами кафедри вищої математики та методики навчання математики Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини у співпраці з регіональним центром «МАЛА АКАДЕМІЯ НАУК» було організовано ряд заходів до Міжнародного дня числа «Пі». Дане свято відзначають по всьому світу не тільки математики, а й усі, хто просто полюбляє цей предмет, адже цей день ще носить назву Міжнародний день математики! У цей день на честь числа читають хвалебні промови, говорять про його роль у житті людства, грають в ігри, що починаються на «Пі», вирішують математичні ребуси.
Відкрите заняття з "Математичного аналізу" 2024
- Деталі
- Опубліковано: 13 березня 2024
12 березня 2024 року викладачем кафедри Тетяною Поліщук було проведено відкрите (конкурсне) лекційне заняття на тему "Застосування визначеного інтеграла" зі студентами 1-го курсу з дисципліни "Математичний аналіз".