Кафедра вищої математики

Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини

КАФЕДРА ВИЩОЇ МАТЕМАТИКИ ТА

МЕТОДИКИ НАВЧАННЯ МАТЕМАТИКИ

Наукова діяльність кафедри

Одним із ключових аспектів діяльності кафедри є наукова робота. Професорсько-викладацький склад кафедри займається широким спектром актуальних напрямів досліджень в галузі вищої математики та методичних підходів до викладання математики.

1. Монографії

в Україні:

  1. Тягай І.М., Махомета Т.М. Теорія і практика інтерактивного навчання математичних дисциплін : монографія. Умань : Візаві, 2020. 120 с.
  2. Благодир Л. А., Швець В.О. Організація превентивної діяльності у навчанні шкільного курсу алгебри. Умань: Видавець «Сочинський М. М.», 2020. 168 с. (рекомендовано до друку Вченою радою Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова, протокол № 2 від 24.09.2020 року).
  3. Возносименко Д. А. Теорія і практика підготовки майбутніх учителів математики до забезпечення валеологічного супроводу навчання учнів : монографія. Умань : Сочінський, 2021. 222 с. 
  4. Інноваційні технології навчання природничо-математичних дисциплін :колективна монографія / [Д. А. Возносименко, С. О. Декарчук, В. В. Дубовик, К. С. Ільніцька, Т. М. Махомета, Ю. В. Решітник, С. О. Рудницький, І. М. Тягай] ; за заг. ред. Т. М. Махомети, М. О. Медведєвої ; МОН України, Уманський держ. пед. ун-т імені Павла Тичини. – Умань :Візаві, 2021. – 263 c. – С. 116 – 189. (протокол № 6від 23.11.2021). 
  5. Годованюк Т.Л., Махомета Т.М., Тягай І.М. Інноваційні технології навчання у фаховій підготовці майбутнього вчителя математики : монографія. Умань : Візаві, 2023. 240 с. (протокол № 12 від 22 червня 2023 року). 

 



2. Навчальні посібники

  1. Математичний аналіз: Модуль 1: Вступ до аналізу. Модуль 2. Диференціальне числення функції однієї змінної: навчальний посібник у 4 ч. / уклад. Т.В. Поліщук. Умань: Візаві, 2020. Ч 1. 156 с.

  2. Вища математика: навчальний посібник у 2 ч. / уклад. Т.В. Поліщук, Д.А. Возносименко. Умань: Візаві, 2020. Ч. 1. 160 с.

  3. Тренінги у методичній підготовці майбутніх учителів математики: Навчальнометодичний посібник для студентів фізико-математичних факультетів педагогічних університетів / уклад. Т.Л. Годованюк, МОН України, Уманський держ. пед. ун-т імені Павла Тичини. Умань: Візаві, 2020. – 142 с. 

  4. Аналітична геометрія та лінійна алгебра. Частина 2 : навчальний посібник / уклад. Т.М. Махомета, І.М. Тягай. Умань: Візаві, 2020. Ч. 2. 140 с. 

  5. Методичні особливості вивчення алгебри в основній школі : навч.-метод. посіб. / МОН України, Уманський держ. пед. ун-т імені Павла Тичини; уклад. Л. А. Благодир. – Умань: Сочінський М. М., 2020. 130 с.

  6. Елементи теорії ймовірностей та математичної статистики : навч. посіб. / МОН України, Уманський держ. пед. ун-т імені Павла Тичини ; уклад.: Ф. К. Благодир, Л. А. Благодир, С. О. Рудницький.– Умань :Сочінський М. М., 2021. – 125 с. 

  7. Інноваційні технології навчання шкільного курсу математики: навч.-метод. посіб. / уклад. Годованюк Т.Л., Махомета Т.М., Тягай І.М. Умань :Візаві, 2021. 180 c. (протокол № 10 від 26 січня 2021р.) \7

  8. Дубовик В. В. Лінійна алгебра. Частина І: навчальний посібник / уклад. В. В. Дубовик. Умань: ВПЦ «Візаві»., 2021. – 119 с. 

  9. Позаурочна робота з математики у новій школі: навчально-метод. посібник для студентів фізико-математичних факультетів педагогічних університетів / уклад. Л. А. Благодир. Умань : ВПЦ «Візаві», 2022. 128 с.

  10. Елементи валеології у шкільному курсі математики : навч. метод. посіб. для студентів Спеціальності 014.04 Середня освіта (Математика) / МОН України, Уманський держ. пед. ун–т імені Павла Тичини ; уклад. Д. А. Возносименко. Умань : ВПЦ «Візаві», 2022. 127 с. (протокол №11 від 22 лютого 2022 року). 

  11. Дистанційне навчання математики та інформатики в сучасній школі: навч. посіб. / уклад. Махомета Т.М., Тягай І.М., Умань : Візаві, 2023. 120 c.

  12. STEM-технології навчання математики: навч.-метод. посіб. / уклад. Махомета Т.М., Тягай І.М., Умань : Візаві, 2023. 122 c.

  13. Мобільні технології в освітньому процесі : навч.-метод. посіб. / уклад. Медведєва М.О., Тягай І.М., Умань : Візаві, 2023. 102 c.

  14. Гульбс О., Кравченко О., Лантух Л., Махомета Т., Поліщук Т. Статистичний аналіз педагогічних та психологічних досліджень. Навчальний посібник. Методичні рекомендації, тести, індивідуальні завдання, задачі для самостійного розв’язування. Умань-Київ: ЦТЗІ. «Друкарський дім», 2023. 412с.

     


 

3.Статті у виданнях, що індексуються у Scopus та Web of Science

 

  1. Tetiana Hodovaniuk, Tetiana Makhometa, Irina Tiahai, Mariia Medvedieva, Svitlana Pryshchepa. The Use of ICT in the Flip Teaching of Future Mathematics Teachers URL: http://ceurws.org/Vol2732/20200709.pdf. CEUR Workshop Proceedings Proceedings of the 16th International Conference on ICT in Education, Research and Industrial Applications. Integration, Harmonization and Knowledge Transfer. Volume II: Workshops, Kharkiv, Ukraine. Volume II Vol. 2732, 2020, pp. 709-720, Scopus.

  2. Tetiana V. Polishchuk, Dariіa A. Voznosymenko «Use of digital instruments during processing of results of pedagogical research». CEUR Workshop Proceedings,TeleXbe2021: Second Workshop on Technology Enhanced Learning Environment for Blended Education. (5 october, Università di Foggia, Foggia, Italy, 2021). 2021, Volume 3025.

  3. Hodovaniuk T., Makhometa T., Tiahai I., Voznosymenko D., Dubovyk, V. (2022). Use of the dynamic mathematical program of GeoGebra in classes in mathematical disciplines in the conditions of blended learning. CEUR Workshop Proceedings. Vol. 3104,77-86. URL:http://ceur-ws.org/Vol-3104/paper162.pdf

  4. Polishchuk T. V., Voznosumenko D. A. Using of augmented reality technology in the process of training future teachers during the study of mathematical disciplines.  CEUR Workshop Proceedings. Vol. 3265, 2022, code 184052. URL:https://ceur-ws.org/Vol-3265/paper_4662.pdf

  5. LiudmylaBlahodyr, AndriiKononenko, OlenaKulynych , TarasIanytskyi, ValentinaSinelnikova , TetianaMykytenko. DigitalCompetenceInEduca tionAtThePresentStageOfD evelopmentInformationSoci ety https://doi.org/10.22937/IJ CSNS.2021.21.8.2 InternationalJournalofCompute rScience&NetworkSecurity. AUG 30 2021, 21(8), С. 13- 16 WebofScience.

  6. Tetiana V.Polishchuk, DariіaA. Voznosymenko. Use Of Digital Instruments During Processing Of Results Of Pedagogical Research. III TeleXbe2021: Second Workshop on Technology Enhanced Learning Environment for Blended Education 5 october, Università di Foggia, Foggia, Italy, 2021. ULR: http://ceurws.org/Vol3025/paper2.pdf

  7. Hodovaniuk T., Makhometa T., Tiahai I., Voznosymenko D., Dubovyk V. Use of the dynamic mathematical program of GeoGebra in classes in mathematical disciplines in the conditions of blended learning. CEUR Workshop Proceedings. 2022. Vol. 3104. рр.77-86. URL: http://ceurws.org/Vol-3104/paper162.pdf.

  8. Martyniuk M., Makhometa T., Vykhor V., Romanchenko I., Bezuhla Zh., Stetsula N., Application Of Smart-Technologies In The Modern Educational Process. IJCSNS International Journal of Computer Science and Network Security. Vol 22 (4). 2022. рр.509- 512. URL: http://paper.ijcsns.org/07_book/202204/20220460.pdf.

  9. Hodovaniuk T., Makhometa T., Tiahai I., Sukhlenko I., Ienina I., Kuznietsova Ok, Theoretical Bases Of Improvement Of Mechanisms Of Management Of The Personnel Of The Enterprise. IJCSNS International Journal of Computer Science and Network Security. Vol 22 (5). 2022. рр. 681-685. URL: http://paper.ijcsns.org/07_book/202205/20220594.pdf.

  10. Hnatiuk O., Perepeliuk T., Pavlyk N., Dekarchuk M., Dudnyk O., Polishchuk T. Professional Development of Participants in the Educational Process for Working With Students of an Inclusive Group on an Integrative Basis. Journal of Higher Education Theory and Practice. Vol. 22(6). 2022. pp. 63–73. URL: https://doi.org/10.33423/jhetp.v22i6.5229 https://www.proquest.com/openview/d38be551ab82fd7f327f094197f93412/1?pqorigsite=gscholar&cbl=766331.

  11. Polishchuk T. V., Voznosumenko D. A. Using of augmented reality technology in the process of training future teachers during the study of mathematical disciplines. CEUR Workshop Proceedings. Vol. 3265, 2022, code 184052. URL: https://ceur-ws.org/Vol3265/paper_4662.pdf.

  12. Hnatiuk, O., Perepeliuk, T., Pavlyk, N., Dekarchuk, M., Dudnyk, O., Polishchuk, T. Professional Development of Participants in the Educational Process for Working With Students of an Inclusive Group on an Integrative Basis Journal of Higher Education Theory and Practice Vol. 22(6), 2022, pp. 63– 73. URL: https://www.proquest.com/ openview/d38be551ab82fd7f327f094197f93412/1?pqorigsite=gscholar&cbl=766 331 Scopus Q4.

  13. Hodovaniuk T., Makhometa T., Tiahai I., Voznosymenko D., Dubovyk, V. Use of the dynamic mathematical program of GeoGebra in classes in mathematical disciplines in the conditions of blended CEUR Workshop Proceedings Vol. 3104, 2021, рр.77-86. URL: http://ceurws.org/Vol3104/paper162.pdf Scopus Q4 learning.

  14. Hodovaniuk T., Makhometa T., Tiahai I., Sukhlenko I., Ienina I., Kuznietsova O. Theoretical Bases of Improvement of Mechanisms of Management of the Personnel of the Enterprise International journal of computer science and network security Vol. 22(5), 2022, pp. 681- 685. URL: http://paper.ijcsns.org/07_b ook/202205/20220594.pdf Web of Science Q4 .

  15. Martyniuk M., Makhometa T., Vykhor V., Romanchenko I., Bezuhla Zh., Stetsula N. Application Of Smart-Technologies In The Modern Educational Process International journal of computer science and network security Vol .22 (4), 2022, рр.509- 512. URL: http://paper.ijcsns.org/07_b ook/202204/20220460.pdf Scopus Q4 .

  16. Polishchuk T. V., Voznosumenko D. A. Using of augmented reality technology in the process of training future teachers during the study of mathematical disciplines CEUR Workshop Proceedings Vol. 3265, 2022, code 184052 URL: https://ceur-ws.org/Vol3265/paper_4662.pdf Scopus.

  17. Камінський А.О., Дудик М.В., Поліщук Т.В. Модель зародження тріщини у пружному кусковооднорідному тілі з ламаною межею поділу. Прикладна механіка, 2024. Т. 60., № , с. International applied mechanics Scopus – Q3, Web of Science – Q3; (подано до друку).

  18. Polishchuk T.V., The development of CEUR Workshop Vol. , 2023, рр. Voznosumenko D.A. digital competence in future of the teachers using digital content. Proceedings Scopus – Q4, URL: (подано до друку).

  19. Kyrylenko K., Martyniuk M., Makhometa T., Mykolaiko V., Tiahai I., Beniuk O. Impact of the Combination of Natural Sciences and the Humanities on the Quality of Modern Education International Journal of Learning, Teaching and Educational Research Vol. 22, №6, 2023, pp. 515 – 532 Scopus – Q3, URL: https://www.ijlter.org/index .php/ijlter/article/view/7576.

  20. Kaminsky A.O., Dudyk M. V., Fenkiv V.M. Starting of an Interfacial Crack with Contacting Faces from the Corner Point of a Polygonal Interface International applied mechanics Vol. 58, №5, 2022, pр. 533-544; Scopus – Q3, Web of Science – Q3; https://doi.org/10.1007/s107 78-023-01178-1 .

  21. Vasylieva, D. V., Hodovaniuk, T. L. Gios online platform as a tool for overcoming learning losses in mathematics Information Technologies and Learning Tools, Vol. 98(6), 2023, pp. 1–12. Web of Science – Q3 https://doi.org/10.33407/itlt. v98i6.5389.

     


     

 

4.Статті у зарубіжних виданнях

 

  1. Polishchuk T. V. The modeling and solving applied problems of mathematical analysis using geogebra. Topical issues of the development of modern science. Sofia, Bulgaria, February 12-14 2020.) Рp. 118-127. URL: https://sci-conf.com.ua/wp-content/uploads/2020/02/topical-issues-ofthe-development-of-modern-science_12-14.02.2020.pdf.

  2.  Дубовик В. В. Використання середовища GeoGebra на практичних заняттях з лінійної алгебри під час навчання студентів педагогічних університетів. Scientific Collection «InterConf». – Вип. 52. – Brighton, Great Britain: A.C.M. Webb Publishing Co Ltd., 2021. С. 167–174.https://ojs.ukrlogos.in.ua/index.php/interconf/issue/view/21-22.04.2021 

  3. T. Hodovaniuk, T. Makhometa, I. Tiahai, D.Voznosуmenkoand V. Dubovyk Trainingofthefuturemathematicsteacherstoformtheirstudents’ health-preserving competencebymeansof ICT. Scsience and Еducation a new dimension : Pedagogy and Psychology, IX (101), Issue: 259, 2021 Nov. – Budapest, 2021. PP. 17– 21. URL: http://seanewdim.com/uploads/3/4/5/1/34511564/ped_psy_ix_259_101.pdf.

  4. Возносименко Д., Поліщук Т., Іщенко Г. The development of the digital competence by simulation in interactive mathematical packages. Modern Engineering and Innovative Technologies. Vol. 2(21-02), 2022. pp. 139–143. URL: https://doi.org/10.30890/2567- 5273.2022-21-02-031.

  5. Возносименко Д. Перевірка ефективності педагогічних умов підготовки майбутніх учителів математики до забезпечення валеологічного супроводу навчання учнів основної школи. Věda a perspektivy. № 3 (10). 2022. С. 14–26. DOI: https://doi.org/10.52058/2695- 1592-2022-3(10)-14-26.

  6. Medvedieva M., Hodovaniuk T., Medvedieva A. Problems of financial content as a means of forming financial literacy of students in mathematics lessons in primary school. Věda a perspektivy. Vol. 1. Issue: 8. 2022. pp. 108–118. URL: http://perspectives.pp.ua/index.php/vp/article/view/974.

  7. Vasylieva D., Hodovaniuk T. Math and Coding in STEM education. Vietnam journal of educational sciences. Vol. 18 (1). 2022. pp. 61–68. URL: http://vjes.edu.vn/math-and-codingstem-education.

  8. Благодир Л. А. Попередження помилок учнів з математики як необхідна умова успішного навчання. Scientific Publishing Center “Sci-conf.com.ua”. 2022. pp.138-146. URL: https://sciconf.com.ua/wp-content/uploads/2022/10/INNOVATIONS-AND-PROSPECTS-OFWORLD-SCIENCE-12-14.10.2022.pdf.

  9. Hodovaniuk T., Makhometa T., Tiahai I., Medvedieva M., Pryshchepa S., Voznyak A. Educational Trainings as One of the Effective Forms of Digital Competence Development of Secondary School Teachers. In Proceedings of the 1st Symposium on Advances in Educational Technology. Vol. 2. 2022. рр. 372-381. DOI: 10.5220/0010931900003364.

  10. Makhometa T., Tiahai I. Formation of mathematical competence of future teachers of physics during the study of the discipline "Analytical Geometryand Linear Algebra". Modern engineering and innovative technologies. Issue 20 (3). 2022. рр. 25-29. DOI: 10.30890/2567- 5273.2022-20-03-037 URL: https://www.moderntechno.de/index.php/meit/issue/view/meit20- 03/meit20-03.

  11. Makhometa T., Tiahai I., Ishchenko H. The use of ICT in the research learning of future science and mathematics teachers. Modern engineering and innovative technologies. Issue 22 (2). 2022. рр. 64-67. DOI: 10.30890/2567-5273.2022-22-02-026 https://www.moderntechno.de/index.php/meit/issue/view/meit22-02/meit22-02.

  12. Дубовик В.В. Використання навчального середовища Moodle для проведення тестування з лінійної алгебри під час підготовки майбутніх учителів математики. The International Scientific Periodical Journal «SWorldJournal». 2023, №18. Т. 3 C. 44–48. URL: https://www.sworldjournal.com/index.php/swj/issue/view/swj18-03.

  13. Voznosymenko D. Using the GOOGLE CLASSROOM service in the process of improving the qualifications of mathematics teachers. Modern Engineering and Innovative Technologies, 2023, Issue 26-03, 168-173. URL: https://doi.org/10.30890/2567-5273.2023-26-03-066.

  14. Благодир Л.А. Застосування психолого-дидактичних закономірностей у роботі з помилками учнів під час вивчення математики. Materials of the VI International Scientific and Practical Conference "Scientific research in the modern world" (April 6-8, 2023) Perfect Publishing, Toronto, Canada. 2023. рр 304-311. URL: https://sci-conf.com.ua/wpcontent/uploads/2023/04/SCIENTIFIC-RESEARCH-IN-THE-MODERN-WORLD-6- 8.04.23.pdf.

  15. Тягай І.М. Педагогічні умови ефективної організації освітнього процесу із використанням інноваційних форм навчання у підготовці майбутніх учителів математики. Multidisciplinární mezinárodní vědecký magazín «Věda a perspektivy» je registrován v České republice. 2023, Issue №3(22), pр. 254-262. URL: http://perspectives.pp.ua/index.php/vp/article/view/4100/4123.

  16. Tiahai I., Makhometa Т. Formation of research competence of the future teacher of mathematics. Modern engineering and innovative technologies.2023, Issue №29 Part 3, pр. 130- 134. URL: https://www.moderntechno.de/index.php/meit/article/view/meit29-03-050

  17. Махомета Т.М., Тягай І.М., Іщенко Г.В. Особливості організації різних видів контрольних заходів у процесі підготовки майбутніх учителів математики. Multidisciplinární mezinárodní vědecký magazín «Věda a perspektivy» je registrován v České republice, 2023, Issue №11(30), pр. 192-200. URL: http://perspectives.pp.ua/index.php/vp/article/view/7407/7449.

  18. Polishchuk T. Ways to update the teaching of the «mathematical analysis» course for future teachers of physics and mathematics. Modern Engineering and Innovative Technologies. 2023, No. 26-03, р.р.135-139. URL: https://doi.org/10.30890/2567-5273.2023-26-03-043

  19. Дубовик В. В. Впровадження інформаційно-комунікаційних технологій під час проведення бінарних лекцій у процесі навчання лінійної алгебри студентів педагогічних університетів. Modern engineering and innovative technologies. Т. 3, № 31. С. 93–99.

  20. Тягай І.М. (2024). Застосування технологій інноваційного навчання на лекційних заняттях з елементарної математики. Multidisciplinární mezinárodní vědecký magazín «Věda a perspektivy» je registrován v České republice. Випуск №3(34). С.75–82. DOI: 10.52058/2695-1592-2024-3(34)-75-82 

  21. Тягай І.М., Махомета Т.М. (2024). Формування фахової компетентності майбутніх учителів під час вивчення дисципліни «Інноваційні технології навчання математики та інформатики». Modern engineering and innovative technologies. Випуск №31 

     


     

 

5.Статті у фахових виданнях (категорія Б)

 

  1. Возносименко Д. А., Іщенко Г. В., Шумигай С. М. Індивідуальний підхід в контексті підготовки майбутнього вчителя математики до здоров’язбереження учнів. Молодь і ринок. Дрогобич, 2020. №1 (180). С. 83-88.

  2. Поліщук Т. В., Іщенко Г. В., Возносименко Д. А. Підготовка майбутніх учителів математики у процесі вивчення математичних дисциплін з використанням пакету GEOGEBRA. Проблеми підготовки сучасного вчителя. Умань, 2020. №1 (21) Ч.1. С. 111-118.

  3.  Возносименко Д. А., Іщенко Г. В. Діяльнісний підхід як методологічна основа підготовки майбутнього вчителя математики до здоров’язбереження учнів Наукові записки Вінницького державного педагогічного університету імені Михайла Коцюбинського. Серія : Педагогіка і психологія. Вінниця, 2020. №62. С. 93-97. 

  4.  Дубовик В. В., Іщенко Г. В. Використання сучасних інструментів формувального оцінювання під час навчання лінійної алгебри студентів педагогічних університетів. Проблеми підготовки сучасного вчителя. Вип. 1(3), ч. 2, 2020. С. 50-58.

  5. Возносименко Д. А. Практична підготовка студентів до здоров’язбереженняучнів на уроках математики як важлива складова освітнього процесу. Молодь і ринок. Дрогобич, 2021. №1 (187). С. 50-55. http://mir.dspu.edu.ua/article/view/228278.

  6.  Возносименко Д.А. Формування математичної компетентності студентів спеціальності «природничі науки» у процесі вивчення курсу «вища математика». Актуальні питання природничо-математичної освіти. Суми, 2021. Випуск 1(17),С. 12-17 https://appmo.sspu.sumy.ua/wp-content/uploads/2021/10/APPMO_117_2021_bez-zhovtogo.pdf.

  7.  Возносименко Д.А.,Іщенко Г. В. Виробнича педагогічна практика вумовах дистанційного навчання. Актуальні питання природничо-математичної освіти. Суми, 2021. Випуск 1(17). С. 80-85.https://appmo.sspu.sumy.ua/wpcontent/uploads/2021/10/APPMO_117_2021_bez-zhovtogo.pdf.

  8. Поліщук Т.В. Geogebra як ефективний засіб формування цифрової компетентності у майбутніх учителів математики під час вивчення курсу «Комплексний аналіз». Актуальні питання природничо-математичної освіти. Суми, 2021. Випуск 1(17). С. 144- 153. https://appmo.sspu.sumy.ua/wp-content/uploads/2021/10/APPMO_117_2021_bezzhovtogo.pdf.

  9. Годованюк Т.Л. Формування навичок командної роботи як ефективного інструменту професійної діяльності майбутнього вчителя математики. Проблеми підготовки сучасного вчителя. Умань : Візаві, 2021. Вип. 2(24). С.72–78. URL:http://psv.udpu.edu.ua/article/view/244199.

  10. Дубовик В.В. Особливості структури та методичні аспекти використання електронних підручників під час навчання лінійної алгебри студентів педагогічних університетів. Наукові записки / Ред. кол.: В. Ф. Черкасов, В. В. Радул, Н. С. Савченко та ін. – Випуск 198. – Серія: Педагогічні науки. – Кропивницький: РВВ ЦДПУ ім. В. Винниченка, 2021. – С. 235– 239.https://pednauk.cuspu.edu.ua/index.php/pednauk.

  11. Благодир Л.А. Організація превентивної діяльності під час вивчення теми «Ірраціональні вирази». Збірник наукових праць. Актуальні питання природничоматематичної освіти. Суми 2021, Випуск 1(17). С. 61-70. https://appmo.sspu.sumy.ua/wpcontent/uploads/2021/10/APPMO_117_2021_bez-zhovtogo.pdf.

  12. Благодир Л.А. Попередження помилок учнів під час вивчення теми «Цілі вирази». Педагогічні науки: теорія та практика. Запоріжжя: Видавничий дім «Гельветика», 2021. № 2 (38). С. 28-32. http://journalsofznu.zp.ua/index.php/pedagogics.

  13. Благодир Л. А. Попередження помилок учнів під час вивчення теми «Многочлени». Збірка наукових праць «Наукові записки. Серія: Педагогічні науки» № 200, ЦДПУ ім. В. Винниченка, 2021. С. 53-58. https://pednauk.cuspu.edu.ua/index.php/pednauk.

  14. Гнатюк О.В., Поліщук Т.В., Кривоногова О.В. Методика навчання учнів з розладами спектру аутизму природничо-математичних дисциплін у закладах загальної середньої освіти Збірник наукових праць Кам’янець - Подільського національного університету імені Івана Огієнка. Серія педагогічна. Випуск 27, 2021. С. 144-149. https://mvf.kpnu.edu.ua/zbirnykynaukovykh-prats/.

  15. Поліщук Т. В., Іщенко Г. В. Про використання техніки майндемппінг під час розв’язування вправ з математичного аналізу. Проблеми підготовки сучасного вчителя. Умань, 2022. № 1(25). С. 10 –114. URL: http://psv.udpu.edu.ua/article/view/258483.

  16. Dubovyk V., Rudnytskyi S. Using Geogebra environment to visualize educational material in the process of training pre-service mathematics teachers. Фізико-математична освіта. 2022. Vol. 34 (2). pp. 33–37. URL: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/14573.

  17. Возносименко Д. А. Використання сервісу GOOGLE FORMS під час дослідження стану готовності вчителів математики до забезпечення валеологічного супроводу на уроках математики. Наукові перспективи. 2022. № 8 (26). c. 310-318. URL: http://perspectives.pp.ua/index.php/np/article/view/2385/2388.

  18. Годованюк Т. Л., Возносименко Д. А. Ціннісно-компетенісний підхід у фаховій підготовці майбутніх учителів математики. Проблеми підготовки сучасного вчителя. 2022. № 3(26). С. . (подано до друку).

  19. Годованюк Т. Л., Васильєва Д. В. Деякі аспекти організації змішаного навчання математики в закладах середньої освіти. Український педагогічний журнал. 2022. № 2. С. 105 – 115. URL: https://uej.undip.org.ua/index.php/journal/issue/view/36/5.

  20. Благодир Л. А., Колмакова В. О. Попередження помилок учнів під час вивчення теми «Многочлени». Наукові записки. 2022. Випуск 200. С. 53-58. URL: http://www.irbisnbuv.gov.ua/cgibin/irbis_nbuv/cgiirbis_64.exe?I21DBN=LINK&P21DBN=UJRN&Z21ID=&S21REF=10&S 21CNR=20&S21STN=1&S21FMT=ASP_meta&C21COM=S&2_S21P03=FILA=&2_S21ST R=Nz_p_2022_200_13.

  21. Благодир Л. А., Колмакова В. О. Організація превентивної діяльності з попередження помилок учнів під час вивчення змістової лінії: «Рівняння» згідно Концепції Нової української школи. Інноваційна педагогіка. 2022. 51. Т.1, С. 54–58. URL: https://doi.org/10.32782/2663- 6085/2022/51.1.10.

  22. Махомета Т. М., Тягай І. М. (2022). Інтерактивне навчання як запорука якісної підготовки майбутніх учителів природничо-математичних дисциплін. Наукові інновації та передові технології. 2022. № 9(11). С. 129-135. URL: http://perspectives.pp.ua/index.php/nauka/article/view/2408 DOI: 10.52058/2786-5274-2022- 9(11)-127-135.

  23. Благодир Л.А. Організація превентивних заходів для запобігання помилкам учнів під час вивчення нерівностей у нових українських школах. Інноваційна педагогіка. 2023, №57. Т. 1, С. 58–62. URL: http://www.innovpedagogy.od.ua/archives/2023/57/part_1/10.pdf.

  24. Поліщук Т. В., Возносименко Д. А., Рудницький С. О. Формування математичної компетентності студентів освітньої програми професійна освіта «Харчові технології» у процесі вивчення курсу «Вища математика». Вісник науки та освіти. 2023. Випуск № 4(10). С. 663-665. URL: https://doi.org/10.52058/2786-6165-2023-3(9).

  25. Поліщук Т. В., Возносименко Д. А. Моделювання як єфективний засіб комплексного розвитку математичної та цифрової компетентностей у майбутніх учителів в умовах підготовки до роботи в НУШ. Актуальні проблеми математичної освіти. 2023. № . С. 177–183. URL: https://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/13737.

  26. Годованюк Т.Л., Возносименко Д.А. Ціннісно-компетенісний підхід у фаховій підготовці майбутніх учителів математики. Збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету, 2023. (4). с. 24–31. doi: 10.31499/2307-4906.4.2022.269290.

  27. Махомета Т.М., Тягай І.М. Інноваційні технології підготовки майбутніх учителів математики: сучасні тенденції та практика впровадження. Наука і техніка сьогодні. 2023. № 3(17). C. 360-369. URL: http://perspectives.pp.ua/index.php/nts/article/view/4146/4168.

  28. Махомета Т.М., Тягай І.М. Перевернуте навчання як інноваційна технологія у підготовці майбутніх учителів математики. Перспективи та інновації науки. 2023. №7(25). C. 156- 165. URL: http://perspectives.pp.ua/index.php/pis/article/view/4050/4073.

  29. Махомета Т.М., Тягай І.М. Використання елементів STEM-освіти у підготовці майбутніх учителів математики. Актуальні питання у сучасні науці. 2023. № 10(16). C. 638-645. URL: http://perspectives.pp.ua/index.php/sn/article/view/6805.

  30. Махомета Т.М., Тягай І.М. STEM-навчання у фаховій підготовці майбутнього вчителя математики. Перспективи та інновації науки. 2023. №14(32). C. 307-314. DOI: 10.52058/2786-4952-2023-14(32)-307-314 URL: http://perspectives.pp.ua/index.php/pis/article/view/6877.

  31. Тягай І.М. Формувальне оцінювання навчальних досягнень здобувачів освіти в системі фахової підготовки майбутнього вчителя математики. Вісник науки та освіти. 2023. №10(16). С. 900-906. URL: http://perspectives.pp.ua/index.php/vno/article/view/7167/7208

  32. Годованюк Т. Л., Возносименко Д. А. Підготовка майбутніх учителів математики до навчання учнів в контексті НУШ. Актуальні питання у сучасній науці. №1 (19), 2024, С. 549-559. https://doi.org/10.52058/2786-6300-2024-1(19)-549-559 

  33. Поліщук Т.В. Використання цифрових середовищ під час вивчення курсу “Математичний аналіз” Актуальні питання у сучасній науці. № 3(21), 2024. С.954-965. http://perspectives.pp.ua/index.php/sn/article/view/9968/10021

  34. Возносименко Д.А.,  Поперечна Н.О. Формування ключової компетентності учнів «Підприємливість і фінансова грамотність» у процесі навчання математики. Наукові інновації та передові технології. № 3(31), 2024, С. 906-915. https://doi.org/10.52058/2786-5274-2024-3(31)-906-915

  35. Махомета Т.М., Тягай І.М. Особливості оцінювання навчальних досягнень здобувачів вищої освіти під час вивчення дисципліни «Дистанційне навчання математики і інформатики в сучасній школі». Актуальні питання у сучасні науці. № 3(21), 2024,  C. 947-953. DOI: 10.52058/2786-6300-2023-3(21)-947-953. http://perspectives.pp.ua/index.php/sn/article/view/9967/10020

  36. Махомета Т.М., Тягай І.М. Особливості використання сервісу Desmos у процесі фахової підготовки майбутніх учителів математики. Перспективи та інновації науки. № 2(36), 2024, C. 301-308. DOI: 10.52058/2786-4952-2024-2(36)-301-308. http://perspectives.pp.ua/index.php/pis/article/view/9267/9319

  37. Тягай І.М. Особливості формування педагогічної майстерності у майбутніх учителів математики у процесі навчання фахових дисциплін засобами інноваційних технологій. Вісник науки та освіти. Випуск №3(21), 2024, С. 1004-1010. http://perspectives.pp.ua/index.php/vno/article/view/10415/10471

  38. Грунник С.А. Сучасний урок математики в НУШ. Наука і техніка сьогодні. Випуск №4(32), 2024, С. 570-578. http://perspectives.pp.ua/index.php/nts/article/view/10893/10952 

  39. Миколайко В.В., Рудницький С.О., Кучай О.В., Кучай Т.П. Теоретичні основи підготовки фахівців фізико-математичного спрямування. Вісник науки та освіти. № 2(20), 2024, C. 972-979. DOI: 10.52058/2786-6165-2024-2(20)-972-979. URL: http://perspectives.pp.ua/index.php/vno/article/view/9626/9679

  40. Дубовик В. В. Класифікація засобів інформаційно-комунікаційних технологій навчання лінійної алгебри. Збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету. 2024. № 1. С. 39–48.

  41. Дубовик В. В. Genesis and definitions of the concept of information and communication technologies in education. Вісник науки та освіти (Серія «Філологія», Серія «Педагогіка», Серія «Соціологія», Серія «Культура і мистецтво», Серія «Історія та археологія»)»: журнал. 2024. № 4(22) 2024. С.606–621.

     


     

 

6.Тези доповідей

 

В межах України: 

 

  1. Возносименко Д. А. «Кейс-метод» у системі валеологічного спрямування уроків математики. «Валеологія: сучасний стан, напрямки та перспективи розвитку»: 2020: матеріал. ХVІІI міжнар. наук.-практ. Інтер.конф.( 9-10 квітня 2020 р., Харків). Харків, 2020 С.11-14. 

  2. Бевз В. Г., Годованюк Т. Л. Розвиток творчої особистості учнів у процесі навчання геометрії. Розвиток інтелектуальних умінь і творчих здібностей учнів та студентів у процесі навчання дисциплін природничо-математичного циклу – ІТМ*плюс-2020: матеріали ІІІ Міжнародної дистанційної науково-методичної конференції» (24-25 квітня 2020 р., Суми), Суми, 2020. С. 182 -184. URL: https://repository.sspu.edu.ua/bitstream/123456789/9369/1/Bevz_Hodovaniuk.pdf.

  3. Рудницький С. О. Використання геометричних інтерпретацій тригонометричних виразів у навчанні математики. Сучасний рух науки: тези доп. X міжнародної науковопрактичної інтернет конференції. (2-3 квіт. 2020 р., Дніпро). Дніпро, 2020. Т 2. С. 350-353.

  4. Рудницький С. О. Про роль контрприкладів в навчанні математики. Розвиток інтелектуальних умінь і творчих здібностей учнів та студентів у процесі навчання дисциплін природничо-математичного циклу – ІТМ*плюс-2020: тези доп. ІІІ Міжнародної дистанційної науково-методичної конференції. (24-25 квіт. 2020 р., Суми). Суми, 2020. С. 94-95. 

  5. Благодир Л. А. Важлива складова методичної компетентності вчителя математики. Неперервна педагогічна освіта: стан, проблеми, перспективи: матеріали Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції. (24 квітня 2020 р., Умань). Умань, 2020. С. 14-18. 

  6. Благодир Л. А. Принцип наступності в роботі з помилками учнів. Сучасні тенденції в розвитку педагогіки, психології та соціальної роботи: матеріали Міжнародної науково-практичної конференції. (26 листопада 2020 р., Черкаси). Черкаси, 2020. С. 53-54.  за кордоном. 1. Polishchuk T. The calculation of the initial pre-fracture zone near the corner point of a piecewise-homogeneous elastic body. Theory, science and practice. Abstracts of III International Scientific and Practical Conference (5-8 october, Tokio, Japan 2020). Tokio, 2020. Р. 347-349. URL: https://isg-konf.com/wp-content/uploads/III-Conference-05-08-Tokyo-Japan-book.pdf.

  7. Возносименко Д. А. Формування математичної компетентності у майбутніх учителів природничих наук. Підготовка майбутніх учителів фізики, хімії, біології та природничих наук у контексті вимог Нової української школи: матеріали ІІІ Міжнародної наук.-практ. конф, м. Тернопіль, 20 трав. 2021 р. Тернопіль, 2021. С. 97-99.

  8. Возносименко Д. А. Методологічні основи формування у студентів валеологічної компетентності. Проблеми та перспективи фахової підготовки вчителя математики: зб. наук. праць за матеріалами Міжнар. наук.-практ. конф., 7 – 8 жовтня 2021 р. Вінниця, 2021. С. 97-99.

  9. Поліщук Т.В. Використання цифрових інструментів під час обробки результатів педагогічного дослідження як ефективний засіб формування цифрової компетентності майбутніх учителів. Підготовка майбутніх учителів фізики, хімії, біології та природничих наук в контексті вимог нової української школи: матеріал. ІІІ між нар. наук.-практ. конф. (20 травня 2021 р., м. Тернопіль). Тернопіль, 2021. С. 105-108.URL: http://physicsnature.tnpu.edu.ua/media/arhive/physics_nature_2021_%D0%B7%D0%B1%D1%96 %D1%80%D0%BD%D0%B8%D0%BA_B5cL8H2.pdf.

  10. Поліщук Т.В., Іщенко Г.В. Математичне моделювання, як засіброзвиткуматематичноїкомпетентностімайбутніхучителівприродничих наук. Проблеми та перспективи фахової підготовки вчителя математики: зб. наук. праць за матеріалами міжнар. наук.-практ. конф. (7-8 жовтня 2021 р., м. Вінниця). Вінниця, 2021. С. 102-105. 5. Годованюк Т.Л. Навички командної роботи як ключові навички професійної діяльності майбутніх учителів математики. Розвиток інтелектуальних умінь і творчих здібностей учнів та студентів у процесі навчання дисциплін природничо-математичного циклу – ІТМ*плюс-2021: матеріали ІV Міжнародної науково-методичної конференції (м. Суми, 11-12 листоп. 2021 р) Суми, 2021.С. 133-134.

  11. Махомета Т.М., Тягай І.М. Інноваційне навчання майбутніх учителів фізики під час вивчення математичних дисциплін. Підготовка майбутніх учителів фізики, хімії, біології та природничих наук в контексті вимог нової української школи: зб. тез доп. ІІІ міжнар. наук.- практ. конф., м. Тернопіль, 20 травня 2021 р. Тернопіль, 2021. С. 31-33. 7. Годованюк Т.Л., Махомета Т.М., Тягай І.М. Формування методичної компетентності майбутніх учителів математики засобами інтерактивних технологій. Проблеми та перспективи фахової підготовки вчителя математики: зб. наук. праць за матеріалами Міжнар. наук.-практ. конф., 7 – 8 жовтня 2021 р. Вінниця, 2021. С. 60-63.

  12. Махомета Т.М., Тягай І.М. Сучасні технології контролю знань як складова освітнього процесу. Розвиток інтелектуальних умінь і творчих здібностей учнів та студентів у процесі навчання дисциплін природничо-математичного циклу «ІТМ*плюс-2021»:зб. наук. праць за матеріалами Міжнар. наук.-метод. конф., 11 – 12 листопада 2021 р., Суми, 2021. С. 127-130 .

  13. Дубовик В. В. Формування математичної компетентності майбутніх учителів математики під час навчання лінійної алгебри засобами динамічного математичного середовища GeoGebra. Проблеми та перспективи фахової підготовки вчителя математики: матер. ІV міжнар. наук.-практ. конф. 7-8 жовтня 2021 р.,Вінниця, 2021. С. 69-72.

  14. Благодир Л. А. Підготовка майбутніх учителів математики в контексті вимог Нової української школи. Матеріали ІІІ Міжнародної науково-практичної конференції «Підготовка майбутніх учителів фізики, хімії, біології та природничих наук в контексті вимог Нової української школи». м. Тернопіль, 20 травня 2021 р. С.28-30.

  15. Благодир Л. А. Розвиток методичної компетентності вчителя математики на курсах підвищення кваліфікації. Збірник наукових праць за матеріалами Міжнародної науковопрактичної конференції, 7 жовтня – 8 жовтня 2021 р. / Міністерствово освіти і науки України, ВінницькийдержавнийпедагогічнийуніверситетіменіМихайлаКоцюбинського [та ін.]. – Вінниця: ТОВ «Нілан-ЛТД», 2021. С.63-66.

  16. Гнатюк О.В., Поліщук Т.В., Кривоногова О.В. Методика навчання учнів з розладами спектру аутизму природничо-математичних дисциплін у закладах загальної середньої освіти Концепція формування природничо-наукової компетентності та світогляду майбутнього фахівці в умовах STEM-освіти. м. Кам’янець – Подільський, 6-7 жовтня 2021 р. С. 144-149.

  17. Благодир Л. А. Розвиток критичного мислення здобувачів освіти на уроках математики. Світ наукових досліджень. Випуск 12: матеріали Міжнародної мультидисциплінарної наукової інтернет-конференції, 29-30 вересня 2022 р. м. Тернопіль, Україна – м. Переворськ, Польща, 2022. С. 138-140. ULR: http://www.economy-confer.com.ua/art/17/110/903/0/.

  18. Камінський А.О., Дудик М.В., Поліщук Т.В. Про модель зародження тріщини у пружному кусково-однорідному тілі з ламаною межею розділу. Актуальні проблеми механіки (до 145-річчя від дня народження С.П. Тимошенка): матер. Міжнар. наук. конф. Інститут механіки ім. С.П. Тимошенка НАН України, 14-16 листопада 2023 р . Київ, 2023. С.

  19. Тягай І.М., Махомета Т.М. Методичні особливості використання елементів STEM-освіти у процесі фахової підготовки майбутніх учителів математики. Розвиток інтелектуальних умінь і творчих здібностей учнів та студентів у процесі навчання дисциплін природничоматематичного циклу: матеріали V Міжнародної дистанційної науково-методичної конференції «Розвиток інтелектуальних умінь і творчих здібностей учнів та студентів у процесі навчання дисциплін природничо-математичного циклу»., м. Суми, 10 листопада 2023 р. Суми, 2023. С. 

     


 

7. Статті:

 

За кордоном:

  1. Людмила Благодир. Важлива складова математичної компетентності учнів. I Міжнародна науково-теоретична конференція (05.02.2021 Париж, FRA).URL:https://doi.org/10.36074/logos05.02.2021.v5.02.
  2. Благодир Л.А. Контрприклади у вивченні математики. Recent Trend in Science and Technology: Global Challenges: Abstracts of ХLVIІІ International Scientific and Practical Conference, 20-21 March, 2023, Lublin. Poland, 2023. Pp. 22-25. ULR: https://el-conf.com.ua/wpcontent/uploads/2023/03/Poland_210323.pdf.

 

На всеукраїнських конференціях:

 

  1. Возносименко Д. А. Використання сервісу learningapps для створення інтерактивних математичних вправ. Наука. Освіта. Молодь 2020: матеріал. XIII всеукр. наук. конф. студ. та мол. наук. (22 квітня 2020 р., м.Умань). Умань, 2020. С. 34-37.

  2. Дубовик В. В. Електронний посібник як ефективний засіб організації самостійної роботи студентів педагогічних університетів з лінійної алгебри. Розвиток інтелектуальних умінь і творчих здібностей учнів та студентів у процесі навчання дисциплін природничоматематичного циклу – ІТМ*плюс-2020 Форум молодих дослідників матеріали Всеукр. наук.- метод. конф. (12 листопада 2020 р., Суми). Суми, 2020. С. 32-34.

  3. Возносименко Д. А. Використання технології learningapps на заняттях з вищої математики. Теоретико-практичні проблеми використання математичних методів та комп’ютерно-орієнтованих технологій в освіті та науці: зб. матеріалів у ІІІ Всеукраїнської конференції. (м. Київ, 28 квіт. 2021 р.). Київ, 2021. С. 24-25.

  4. Поліщук Т.В. Онлайн ресурси для створення інклюзивних дидактичних матеріалів з математики та природничих наук. Спеціальна та інклюзивна освіта: теорія, методики, практика: матеріал. всеукр. наук.-практ. конф. 25 березня 2021 р., Умань, 2021.

  5. Поліщук Т.В. Створення математичних пазлів за допомогою за допомогою цифрових інструментів. Сучасні інформаційні технології в освіті і науці : зб. матер. 3 Всеукр. наук. інтернет-конф. 26-27 березня 2021 р., Умань, 2021. С. 115-117.

  6. Поліщук Т.В. Моделювання в середовищі Dudamath, як складова змісту природничої освіти. Сучасні фізичні знання як основа інтеграції змісту шкільної природничої освіти: зб. матер. всеукр. наук.-практ. конф. 24-25 листопада 2021 р., Умань, 2021. URL: https://famv.udpu.edu.ua/nauka/naukovi-zakhody-kafedry?id=432.

  7. Рудницький С.О.Роль «задачного» навчання при вивченні теорії ймовірностей та математичної статистики. Розвиток інтелектуальних умінь і творчих здібностей учнів та студентів у процесі навчання дисциплін природничо-математичного циклу – ІТМ*плюс-2021 Форум молодих дослідників: тези доп. Всеукраїнської науково-методичної інтернетконференції студентів, аспірантів та молодих учених. (м. Суми, 12 листопада 2021 р.), 2021. С. 115-117.

  8. Годованюк Т.Л. Реалізація праксеологічного підходу в методичній підготовці майбутніх учителів математики. Науково-дослідна робота в системі підготовки фахівців педагогів у природничій, технологічній і комп’ютерній галузях: матеріали VІІІ Всеукраїнської (з міжнародною участю) науково-практичної конференції (м. Бердянськ, 16- 17 вересня 2021 р.,). Бердянськ : БДПУ, 2021. С. 67–68. URL:http://dspace.bdpu.org:8080/xmlui/bitstream/handle/123456789/4213/Naukovodoslidna%20robota%20v%20systemi%20pidhotovky%20fakhivtsivpedahohiv%20u%20pryrodnychiy%2c%20tekhnolohichniy%20i%20komp%ca%bayuterniy%20hal uzyakh%202021.pdf?sequence=1&isAllowed=y.

  9. Махомета Т.М., Тягай І.М. Розвиток цифрової компетентності учителів ЗЗСО за допомогою навчальних тренінгів. Сучасні інформаційні технології в освіті і науці: зб. тез доп. ІІІ Всеукр. наук. Інтерн.-конф., м. Умань, 26-27 березня 2021 р., 2021. С. 74-76.

  10. Дубовик В. В. Використання мобільного програмного забезпечення під час навчання лінійної алгебри студентів педагогічних університетів. Науково-дослідна робота в системі підготовки фахівців-педагогів у природничій, технологічній і комп’ютерній галузях: матеріали VІІ Всеукр. (з міжн. участю) наук.-практ. конф. 16-17 вересня 2021 р. Бердянськ, 2021. С. 79–81.

  11. Поліщук Т. В. Використання математичного середовища Dudamath під час навчання математики. Неперервна педагогічна освіта в україні: стан, проблеми, перспективи. 16 вересня 2022 р. Умань, 2022. ULR: https://fpo.udpu.edu.ua/images/2022/09/prog1609.pdf.

  12. Поліщук Т. В. Створення графічних моделей засобами geogebra. Сучасні інформаційні технології в освіті і науці: матеріали IV всеукраїнської науково-практичної конференції, 17- 18 листопада 2022 р. Умань, 2022. С. 88-90.

  13. Іщенко Г. В. Розвиток ікт компетентності майбутніх учителів математики. Сучасні інформаційні технології в освіті і науці: матеріали IV всеукраїнської науково-практичної конференції, 17-18 листопада 2022 р. Умань, 2022.

  14. Іщенко Г. В. Математичне моделювання, як ефективний засіб формування математичної компетентності учнів. Неперервна педагогічна освіта в україні: стан, проблеми, перспективи. м. Умань, 16 вересня 2022 р., ULR: https://fpo.udpu.edu.ua/images/2022/09/prog1609.pdf.

  15. Дубовик В. В. Сучасні засоби дистанційного та змішаного навчання в системі неперервної освіти. Неперервна педагогічна освіта в Україні: стан, проблеми, перспективи: матеріали VII Всеукр. наук.-практ. конф. 16 вересня 2022 р. Умань, 2022. URL: https://fpo.udpu.edu.ua/images/2022/09/prog1609.pdf.

  16. Дубовик В. В. Сучасні мобільні засоби навчання лінійної алгебри студентів педагогічних університетів. Сучасні інформаційні технології в освіті і науці: матеріали IV всеукраїнської науково-практичної конференції, 17-18 листопада 2022 р. Умань, 2022. С. 33-35.

  17. Дубовик В. В. Використання комп’ютерних засобів для формування практичних вмінь та навичок у майбутніх учителів математики під час навчання лінійної алгебри. Актуальні проблеми підготовки сучасного педагога: теорія, історія, практика: мат. VІІІ Всеукр. наук.- практ. конф. Умань, 24 листопада 2022 р. Умань, 2022.

  18. Возносименко Д. А. Особливості формування ціннісно-смислової компететності майбутнього вчителя. Наука. Освіта. Молодь: зб. тез доп. XV Всеукраїнської наукової конференції студентів та молодих науковців «Наука. Освіта. Молодь», 25 травня 2022 р. Умань, 2022. С. 85-87. ULR: https://library.udpu.edu.ua/library_files/stud_konferenzia/2022/1/29.pdf/

  19. Благодир Л. А. Застосування ікт на заняттях з вищої математики. Сучасні інформаційні технології в освіті і науці: матеріали IV всеукраїнської науково-практичної конференції, 17- 18 листопада 2022 р. Умань, 2022. С. 6-8.

  20. Тягай І. М., Махомета Т. М. Змішане та дистанційне навчання як оптимальна та ефективна форма сучасної освіти. Наука. Освіта. Молодь: зб. тез доп. XV Всеукраїнської наукової конференції студентів та молодих науковців «Наука. Освіта. Молодь», 25 травня 2022 р. Умань, 2022. С. 74-76. ULR: https://library.udpu.edu.ua/library_files/stud_konferenzia/2022/1/29.pdf.

  21. Дубовик В.В. Електронний посібник як ефективний засіб організації самостійної роботи з лінійної алгебри студентів педагогічних університетів. Наука. Освіта. Молодь: мат. XVІ Всеукр. наук. конф. студентів та молодих науковців. 11 травня 2023 р., Умань, 2023. URL: https://library.udpu.edu.ua/library_files/stud_konferenzia/2023/1/20.pdf/

  22. Дубовик В.В. Використання мобільних електронних посібників під час навчання лінійної алгебри студентів педагогічних університетів. Сучасні інформаційні технології в освіті і науці: мат. ХІV Всеукр. наук.-практ. конф. для мол. уч. та здобув, 16-17 березня 2023 р. Умань, 2023. С. 27–30. URL: https://drive.google.com/drive/folders/1M00DXYusYVH5wv6hE-faQH_AwBDhqxZt.

  23. Дубовик В. В. Класифікація засобів інформаційно-комунікаційних технологій навчання лінійної алгебри. Сучасні інформаційні технології в освіті і науці: зб. тез доп. V Всеукр. наук.-прак. Конф. «Сучасні інформаційні технології в освіті і науці», 16-17 листопада 2023 р. Умань, 2023. С. ULR: http://surl.li/pcljc.

  24. Поліщук Т.В. Доповнення реальність як засіб розвитку цифрової компетентності майбутніх учителів природничо- математичних дисциплін. Сучасні інформаційні технології в освіті і науці: зб. тез доп. V Всеукр. наук.-прак. Конф. «Сучасні інформаційні технології в освіті і науці», 16-17 листопада 2023 р. Умань, 2023. С. ULR: http://surl.li/pcljc.

  25. Возносименко Д. А. Підготовка майбутніх учителів математики до оцінювання навчальних досягнень учнів за допомогою онлайн інструментів. Наука. Освіта. Молодь: зб. тез доп. XVІ Всеукраїнської наукової конференції студентів та молодих науковців «Наука. Освіта. Молодь», 11 травня 2023 р. Умань, 2023. С. 64-65. ULR: https://library.udpu.edu.ua/library_files/stud_konferenzia/2023/1/20.pdf/

  26. Возносименко Д. А. Формування ціннісних орієнтирів учнів на уроках математики засобами ІКТ. Сучасні інформаційні технології в освіті і науці: зб. тез доп. V Всеукр. наук.-прак. Конф. «Сучасні інформаційні технології в освіті і науці», 16-17 листопада 2023 р. Умань, 2023. С. ULR: http://surl.li/pcljc.

  27. Возносименко Д. А. Елементи підготовки майбутніх учителів математики до навчання учнів в контексті НУШ. Методичний пошук вчителя математики: зб. наук. праць за матеріалами VI Всеукр. наук.-практ. конф., 28-29 вересня 2023 р. Вінниця, 2023. С. 175- 179.

  28. Рудницький С.О. Застосування системи GeoGebra при вивченні властивостей поверхонь. Сучасні інформаційні технології в освіті та науці : зб. матер. XIV всеукр. наук.-практ. конф. для мол. учених та здобув. освіти, 1617 березня 2023 р., Умань, 2023. URL: https://shorturl.at/jvBKQ.

  29. Тягай І.М. Використання технологій дистанційного навчання у фаховій підготовці вчителя математики. Наука. Освіта. Молодь: зб. тез доп. XVІ Всеукраїнської наукової конференції студентів та молодих науковців «Наука. Освіта. Молодь»., м. Умань, 11 травня 2023 р. Умань, 2023. URL: https://library.udpu.edu.ua/library_files/stud_konferenzia/2023/1/20.pdf.

  30. Тягай І.М. Використання ІКТ та технології «перевернуте навчання» у підготовці майбутніх учителів математики. Сучасні інформаційні технології в освіті і науці: матеріали ХІV Всеукраїнської науково-практичної конференції «Сучасні інформаційні технології в освіті і науці», м. Умань, 16-17 березня 2023 р. Умань, 2023. URL: https://drive.google.com/drive/folders/1M00DXYusYVH5wv6hE-faQH_AwBDhqxZt.

  31. Рудницький С.О. Застосування системи GeoGebra при вивченні властивостей поверхонь. Сучасні інформаційні технології в освіті та науці : зб. матер. XIV всеукр. наук.-практ. конф. для мол. учених та здобув. освіти 16 -17 березня 2023 р., м. Умань, 2023. URL: https://informatika.udpu.edu.ua/?page_id=8154.

  32. Рудницький С.О. Організація дистанційного курсу “Теорія ймовірностей та математична статистика” у системі Moodle. Методичний пошук вчителя математики : зб. наук. праць за матеріалами VI Всеукр. наук.-практ. конф., 28-29 вересня 2023 р., Вінниця, 2023. С. 121-125.