Кафедра вищої математики

Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини

КАФЕДРА ВИЩОЇ МАТЕМАТИКИ ТА

                             МЕТОДИКИ НАВЧАННЯ МАТЕМАТИКИ

  

Як зробити математику цікавою?

  Сучасний етап розвитку України характеризується інноваційними перетвореннями різних сфер життєдіяльності людини, в тому числі і в освіті. За останні роки визначені стратегічні напрямки формування сучасної державної освітньої системи. Звернення до інновацій вимагає зміни мети і парадигми освіти із «знання» на «діяльність». Методичні пошуки науковців та практиків у цьому напрямку не припиняються. 
  Сьогодні пазли набирають все більшої популярності не тільки при вивчені математики на початкових етапах, але при вивчені математики у основній, старшій та вищій школі. Навіть, завдання для міжнародних конкурсів з логіки (наприклад, PazzleDay) оформляються у вигляді пазлів.
  Пазл – це цікава розвиваюча і повчальна гра, яка вимагає акуратності, терпіння та уважності. Збираючи "картину", здобувач освіти пізнає зв`язки між частиною і цілим, розвиває логічне та просторове мислення, уяву, увагу, пам`ять, тренує здатність побачити завдання з різних боків, здатність ухвалювати комплексні складні рішення  та самостійно ухвалювати рішення.
  Саме тому студенти, що навчаються за освітньо-професійними програмами Середня освіта (Математика) та Середня освіта (Математика. Інформатика) під час вивчення фундаментальних дисциплін та дисциплін методичного спрямування  виконують завдання та розробляють самостійно в рамках проектів завдання у вигляді пазлів за допомогою різних онлайн ресурсів.