Кафедра вищої математики

Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини

КАФЕДРА ВИЩОЇ МАТЕМАТИКИ ТА

МЕТОДИКИ НАВЧАННЯ МАТЕМАТИКИ

ЗАСІДАННЯ ПРЕДМЕТНОЇ КОМІСІЇ ДЛЯ ПРОВЕДЕННЯ ПРОЦЕДУРИ ВИЗНАННЯ РЕЗУЛЬТАТІВ НАВЧАННЯ ЗА ПРОГРАМОЮ ВНУТРІШНЬОЇ АКАДЕМІЧНОЇ МОБІЛЬНОСТІ

15 листопада 2024 року відбулося засідання предметної комісії, створеної для проведення процедури визнання результатів навчання студентів, які брали участь у програмі внутрішньої академічної мобільності у Державному закладі «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К.Д. Ушинського».

Участь у академічній мобільності взяли Наталія Поперечна та Дар’я Потелещенко, здобувачки другого курсу освітньо-професійної програми Середня освіта (Математика. Інформатики) спеціальності 014.04 Середня освіта (Математика) другого (магістерського) рівня вищої освіти.

Предметна комісія працювала у складі: Махомети Т.М., декана факультету фізики, математики та інформатики, кандидата педагогічних наук, доцента; Годованюк Т. Л. доктора педагогічних наук, професора, професора кафедри вищої математики та методики навчання математики, гаранта освітньої програми; Возносименко Д. А., доктора філософії, доцента, в.о. завідувача кафедри вищої математики та методики навчання математики; Дубовика В. В., доктор філософії, доцент, доцент кафедри вищої математики та методики навчання математики.

За результатами обговорення предметною комісією прийнято рішення про визнання результатів навчання студентів, які брали участь у програмі внутрішньої академічної мобільності у Державному закладі «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К.Д. Ушинського».

Члени комісії відзначили високий рівень підготовки студентів, які брали участь у мобільності, а також важливість розвитку подібних програм для підвищення академічної якості та мобільності студентів.

Програма внутрішньої академічної мобільності продовжує залишатися важливим інструментом для обміну досвідом та знаннями між університетами України, сприяючи професійному та особистісному розвитку студентів.