Кафедра вищої математики

Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини

КАФЕДРА ВИЩОЇ МАТЕМАТИКИ ТА

                             МЕТОДИКИ НАВЧАННЯ МАТЕМАТИКИ

  

Проблеми особистісно-орієнтованої математичної освіти студентів вищих навчальних закладів

22 жовтня на кафедрі вищої математики та методики навчання математики відбувся науково-методичний семінар «Проблеми особистісно-орієнтованої математичної освіти студентів вищих навчальних закладів».

На семінарі були обговорені проблеми особистісно-орієнтованої математичної освіти студентів вищих навчальних закладів у курсі вивчення дискретної математики з використанням інформаційних технологій.

 

Доцент кафедри вищої математики та методики навчання математики Медведєва Марія Олександрівна зазначила, що проблема побудови сучасної особистісно-орієнтованої системи навчання дискретної математики з використанням сучасних інформаційних технологій має очевидне загальне значення: її вирішення є значним кроком до побудови загальної методичної системи вивчення фундаментальних математичних дисциплін в системі математичної освіти.

Доцент кафедри вищої математики та методики навчання математики Годованюк Тетяна Леонідівна відмітила, що важливим структурним елементом вищої освіти є контроль та оцінювання навчальних результатів. Сучасні засоби навчання та широкий спектр інформаційних технологій надають можливості для викладача застосовувати в роботі так зване проблемно-орієнтоване або конструктивістське навчання в індивідуальному темпі кожного студента, здійснювати контроль успішності новими інтерактивними методами та тим самим урізноманітнити власні педагогічні технології та форми роботи.

Старший викладач кафедри вищої математики та методики навчання математики Благодир Филимон Костянтинович наголосив, що успішність результату навчання досягається на основі взаємодії, заснованій на діалогах, обміну думками та співпраці його учасників.В процесі навчання математичних дисциплін у вищих навчальних закладах з використанням інформаційних технологій студент стає активним учасником навчально-виховного процесу, здатним, відповідно до потреб своєїособистості, інтересів саморозвитку впливати на розвиток навчально-виховного процесу. Враховуючи зазначене, практичні заняття, де управління процесом навчання відбувається з використанням засобів ІТ, можна відзначити як особистісно-орієнтовані.