Кафедра вищої математики

Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини

КАФЕДРА ВИЩОЇ МАТЕМАТИКИ ТА

                             МЕТОДИКИ НАВЧАННЯ МАТЕМАТИКИ

  

Гостьова лекція на тему «Академічна доброчесність при підготовці студентських робіт»

Одним із основних завдань Закону України про освіту (2017) є удосконалення правових механізмів реалізації конституційного права громадян на рівний доступ до якісної освіти на всіх рівнях; створення умов для освіти особи впродовж життя (запровадження таких видів освіти як формальної, неформальної та інформальної); удосконалення нормативно-правової бази освіти, зокрема розроблення новітніх програм, зорієнтованих на модернізацію системи перепідготовки, підвищення кваліфікації та стажування педагогічних, науково-педагогічних працівників і керівників навчальних закладів тощо. Запровадження механізмів академічної доброчесності сприятиме тому, що в процесі навчання та дослідницької роботи студенти, викладачі та науковці послуговуються, передусім, принципами чесної праці та навчання, що стане невід’ємною складовою нової академічної культури в українських вищих навчальних закладах та передумовою для успішного розвитку суспільства.

Так, 11 листопада 2021 року здобувачі вищої освіти освітньо-професійних програм Середня освіта (Математика) та Середня освіта (Математика. Інформатика) освітніх ступенів бакалавр та магістр прослухали лекцію з питань академічної доброчесності канд. економ. наук, н. с. аналітичного центру "ОсвітАналітика" Київського університету імені Бориса Грінченка Євгена Ніколаєва на тему "Академічна доброчесність при підготовці студентських робіт". Під час лекції учасники ознайомилися із ознаками академічного плагіату, видами порушень академічної доброчесності, забороненими та ризикованими видами плагіату. Лектор озвучив перелік контрольних параметрів для перевірки на наявність плагіату у тексті, типових порушень академічної доброчесності та інші види академічної недоброчесності окрім плагіату. Особливу цікавість серед учасників викликали питання пов’язані із проявами порушень академічної доброчесності під час оцінювання результатів навчання здобувачів освіти та написанні курсових, кваліфікаційних робіт.

Учасники активно приймали участь у обговоренні.

Лекційне заняття відбулося в теплій, дружній атмосфері.

Дякуємо Євгену Ніколаєву за цікаву та змістовну лекцію.