Теорія множинного інтелекту: теорія та практика
- Деталі
- Опубліковано: 08 березня 2024
Упродовж тижня, проходили курси підвищення кваліфікації для вчителів та викладачів математики. Курси читала кандидат фізико-математичних наук, завідувач кафедри вищої математики та мнм Тетяна Поліщук. Цього разу тема курсів була присвяченна використанню теорії множинного інтелекту Гарднера під час навчання математики. З історичної точки зору, множинний інтелект, як філософію навчання, не можна вважати новим поняттям. Адже ідеї теорії проглядаються у вченнях філософів та педагогів ще з античності. Теорія множинного інтелекту – це певна система, яка допомагає знайти найефективніший підхід до кожної дитини. Вона ґрунтується на тому, що кожна дитина має унікальну комбінацію типів інтелекту, один із яких є домінантним.
Розуміння інтелектуальних особливостей учнів сприяє єфективності освітнього процесу з математики. Адже, подача навчального матеріалу, завдань для контролю у зрозумілій для дитини формі є запорукою успіху.
Варто відмітити активну позицію учасників курсів підвищення кваліфікації. Вчителі не лише брали активну участь у обговоренні, а й пропонували власні розробки та ділилися досвідом.