Кафедра вищої математики

Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини

КАФЕДРА ВИЩОЇ МАТЕМАТИКИ ТА

                             МЕТОДИКИ НАВЧАННЯ МАТЕМАТИКИ

  

Теорія множинного інтелекту: теорія та практика

Упродовж тижня, проходили курси підвищення кваліфікації для вчителів та викладачів математики. Курси читала кандидат фізико-математичних наук, завідувач кафедри вищої математики та мнм Тетяна Поліщук.  Цього разу тема курсів була присвяченна використанню теорії множинного інтелекту Гарднера під час навчання математики. З історичної точки зору, множинний інтелект, як філософію навчання,  не можна вважати новим поняттям. Адже ідеї теорії проглядаються у вченнях філософів та педагогів ще з античності. Теорія множинного інтелекту – це певна система, яка допомагає знайти найефективніший підхід до кожної дитини. Вона ґрунтується на тому, що кожна дитина має унікальну комбінацію типів інтелекту, один із яких є  домінантним.

 Розуміння інтелектуальних особливостей учнів сприяє єфективності освітнього процесу з математики. Адже, подача навчального матеріалу, завдань для контролю у зрозумілій для дитини формі є запорукою успіху.

Варто відмітити активну позицію учасників курсів підвищення кваліфікації. Вчителі не лише брали активну участь у обговоренні, а й пропонували власні розробки та ділилися досвідом.