Кафедра вищої математики

Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини

КАФЕДРА ВИЩОЇ МАТЕМАТИКИ ТА

                             МЕТОДИКИ НАВЧАННЯ МАТЕМАТИКИ

  

Виробнича педагогічна практика в умовах дистанційного навчання


07.05.2020 року на базі Уманської ЗОШ І-ІІІ ступенів №8 студентами 42і та 42б груп був підготовлений та проведений у 6 класі онлайн-урок з математики на тему: «Дії над раціональними числами». Присутніми на уроці були вчитель математики Наталія Шумакова та керівники практикою  Дарія Возносименко і Людмила Благодир.
Студенти пропонували інтерактивні завдання в ігровій формі, що сприяли формуванню пізнавального інтересу  в учнів, розроблені  в онлайн-сервісі LearningApps.org. Заняття було змістовим, цікавим, дружнім.
Дякуємо адміністрації школи та вчителю математики за надану можливість студентам відчути особливість навчання учнів дистанційно, набутий, хоч і незначний, особистий досвід.


 
 
 

Онлайн-семінар «Методичні основи розробки та проектування електронних посібників із математичних дисциплін»


Одним з найважливіших напрямків розвитку сучасної освіти є впровадження інформаційно-комунікаційних технологій навчання. Все частіше на зміну традиційним засобам, зокрема паперовим підручникам і посібникам, приходять електронні. При створені електронних посібників, особливо із дисциплін природничо-математичного циклу, виникає багато труднощів, тому 5 травня 2020 року викладачем кафедри вищої математики та методики навчання математики Віталієм Дубовиком було проведено науково-методичний онлайн семінар «Методичні основи розробки та проектування електронних посібників із математичних дисциплін».

Детальніше...

Освітня комунікація в умовах карантину

Тривалий період карантину спонукав викладачів та студентів до пошуку та опанування нових засобів освітньої комунікації. Лекційні, семінарські, практичні заняття та консультації, більшість викладачів проводить у режимі відеоконференції використовуючи програмне забезпечення MOODLE, Zoom, Google Meet, Viber, Messendger та інші.

Так 4 травня 2020 року к. ф.-м. н., доцент кафедри вищої математики та МНМ Тетяна Поліщук провела чергове онлайн-заняття наукового гуртка «Жива математика в середовищі Geogebra» засобами Zoom на тему: «Створення аплету головоломки у вигляді Танграм». Як відомо Танграм – головоломка, яка складається із семи плоских правильних фігур, які необхідно скласти певним чином так, щоб отримати більш складнішу фігуру. У роботі гуртка взяли участь студенти ІІІ курсу освітньо-професійної програми Середня освіта (Математика.Інформатика).

Студентам було продемонстровано алгоритми побудови та рекомендовано оптимальні інструменти даного математичного середовища для створення простих пазлів-головоломок Танграм. У режимі онлайн студенти виконували побудови на своїх сторінках Geogebra, повторюючи дії за викладачем. По завершенню заняття учасники гуртка отримали індивідуальні завдання створити власний аплет з пазлом-головоломкою Танграм.

Дякую усім учасникам за активну участь!

Онлайн-заняття наукового гуртка «Елементи валеології у ШКМ»

28 квітня 2020 року викладач кафедри вищої математики та МНМ викладач Возносименко Д. А. провела онлайн-заняття наукового гуртка «Елементи валеології у ШКМ» засобами Zoom на тему: «Елементи валеології у проектній діяльності з математики» для студентів ІІІ та ІV курсів.
Було дуже цікаво! Студенти переглянули готові проекти: «Математика та вітаміни», «Математика здорового організму», «Екологія. Папір. Математика», «Математичне меню» та отримали домашнє завдання розробити математичний проект валеологічного спрямування.

Електронні журнали

Сьогодні 17 квітня 2020 року, в режимі онлайн, викладачі кафедри вищої математики та методики навчання математики  мали змогу отримали консультації та поради від Сергія Паршукова щодо ефективного ведення журналів оцінок на дистанційній платформі Moodlle. Сергій Паршуков звернув увагу учасників зустрічі на типові помилки, які допускають викладачі при ведені журналу оцінок та дав практичні поради як виправити ці помилки. Викладачі в свою чергу ставили запитання стосовно труднощів, які виникали у них при оформленні та веденні журналу оцінок.

Детальніше...