Математиком бути легко!
- Деталі
- Опубліковано: 05 серпня 2020
В’язовська народилася в Києві, де закінчила Київський природничо-науковий ліцеї № 145 та механіко-математичний факультет Київського національного університету імені Тараса Шевченка.
Математика та інфекційні хвороби
- Деталі
- Опубліковано: 20 липня 2020
РОЗВ’ЯЗОК 100-РІЧНОЇ МАТЕМАТИЧНОЇ ЗАДАЧІ МОЖЕ
ПЕРЕДБАЧИТИ ПЕРЕДАЧУ ІНФЕКЦІЙНИХ ХВОРОБ!
Аналітичний розв’язок математичної задачі про випадковий рух об’єкта в обмеженому просторі може допомогти розробникам моделей
Математичні помилки: вивчаємо та попереджаємо!
- Деталі
- Опубліковано: 17 липня 2020
Вже декілька років поспіль Людмила Благодир (кандидат педагогічних наук, ст. викладач кафедри) здійснює керівництво науковим гуртком «Організація превентивної діяльності майбутнього вчителя математики». Основною метою роботи гуртка є формування важливої складової професійної культури вчителя математики – превентивної культури, яка має визначатися високим рівнем володіння математичними знаннями, умінням передавати ці знання учням, здатністю організовувати діяльність з попередження появи математичних помилок у школярів.
Під час проведення дослідження PISSA, складання ДПА та ЗНО, написання різного рівня контрольних робіт та здійснення тестових перевірок найбільше прикрощів завдають допущенні учнями помилки.
На заняттях гуртка студенти знайомляться з типовими помилками, які повторюються із року врік, здійснюють аналіз таких помилок згідно асоціативно-рефлекторної теорії навчання. Вивчають психологічні, дидактичні та методичні причини появи помилок.
Важливе значення має також ознайомлення з психолого-педагогічними особливостями навчання математики учнів різних вікових категорій, знання закономірностей організації учбової діяльності, спрямованої на попередження помилок та недопущення їх у майбутньому, закономірностей запам’ятовування та уваги. Використання закономірності П.О. Шеварьова з метою «провокації» на помилку.
На заняттях студенти вчаться критично та креативно мислити. Навчаються правильно ставити запитання та наводити контрприклади, оволодівають майстерністю формування навичок самоконтролю, створюють карти знань та блок-схеми, вчаться підбирати доцільні завдання. Оволодівають формами, методами та засобами організації превентивної діяльності та особливостями включення в цю діяльність учнів.
На заняттях заслуховуються доповіді студентів, здійснюється розбір підготовлених завдань та запитань, аналізуються помилки учнів, розглядаються сучасні засоби в боротьбі з помилками, зокрема ІКТ, та обговорюються запропоновані прийоми та методи. Здійснюється прєктна діяльність.
Якщо майбутні вчителі математики будуть уміти попереджувати, запобігати помилкам учнів, то допущених помилок буде значно менше.
Як зробити математику цікавою?
- Деталі
- Опубліковано: 15 липня 2020
Відстрочка від призову 2020
- Деталі
- Опубліковано: 13 липня 2020